Har du en af vores elektroniske målere er den af mærket Badger Meter. 

Vores nye elektroniske målere har brug for at bliver genstartet. Derfor vil vores driftsfolk i øjeblikket køre rundt til dem, der har de nye elektroniske målere. De starter med dem, der har en udvendig måler, og du behøver ikke at være hjemme. Herefter vil det blive de indvendige måleres tur. Har du en indvendig måler kræver det at du er hjemme.  Du vil modtage et brev fra os med forslag til dato og tidspunkt for genstart. Vi beklager ulejligheden.

Måleren tæller som den skal og du kan altid aflæse din måler fysisk. Vi mangler signal fra måleren, for at vi kan aflæse den elektronisk. Derfor skal de genstartes med nyt udstyr. Vi kan i øjeblikket ikke se om der er utæthed på din måler. Vi anbefaler altid at du aflæser din måler jævnligt, så du hurtigere kan opdage vandspild.

Hvis du bruger eyeonwater.com vil grafen vise et gennemsnitligt forbrug pr. dag i den periode, hvor der ikke har været signal.

På grund af en fejl fra leverandørens side kræver måleren en genstart. Leverandøren betaler vandværket for den tid det tager at genstarte måleren. Det belaster derfor ikke din eller vandværkets økonomi.